Vanliga frågor

Vilken valuta är priserna jag ser på webbplatsen?

Alla priser är i USD.

Jag har precis lagt en beställning, när skickas den?

Vänligen räkna med 24–48 timmars produktionstid för din beställning att skickas. Genomsnittliga leveranstider är 7–10 arbetsdagar exklusive helgdagar.
Spårningsnumren uppdateras 3–5 arbetsdagar efter att din beställning har SKICKATS. Om du inte har ett spårningsnummer efter 5 arbetsdagar, vänligen maila oss på hassannahili@hotmail.com

Jag är inte förälskad i min beställning, kan den returneras? Vad händer om det uppstår problem?

Vi erbjuder en 100 % pengarna-tillbaka-garanti om produkten är defekt eller skadad. Vi ger dig 30 dagar på dig att skicka tillbaka den till oss för full återbetalning. Du måste skicka tillbaka den på egen bekostnad. När vi har mottagit produkten återbetalar vi hela beloppet för ditt ursprungliga köp. Vänligen ange namn och ordernummer på de returnerade paketen.
Observera: Om ditt paket är på väg måste du vänta på att det anländer och returnera det innan du får en återbetalning.

Kan jag avbryta min beställning?

Du kan avbryta din beställning utan straffavgift! Du måste avbryta din beställning innan den skickas. Om varan redan har skickats, använd vårt enkla retursystem för att få full återbetalning.

Jag har angett en felaktig adress, vad gör jag nu?

Om du har stavat fel eller automatiskt fyllt i en felaktig adress, svara bara på din orderbekräftelse och bekräfta. När du har dubbelkollat om den angivna adressen är fel, vänligen meddela oss via e-post på hassannahili@hotmail.com. Om den angivna adressen är fel kan vi ändra adressen till den korrekta inom 24 timmar. Ingen återbetalning ges efter 24 timmar från felaktig inlämning.

Hur lång tid tar leveransen?
Leveranstiderna varierar eftersom vi skickar över hela världen från olika distributionscenter beroende på din plats. Den genomsnittliga leveranstiden är 7–10 arbetsdagar. Längre tid om vi skickar från andra platser än USA.

Jag har en fråga som inte besvarades, kan ni snälla hjälpa till?

Absolut! Skicka ett e-postmeddelande till hassannahili@hotmail.com så hjälper vi er gärna på alla sätt vi kan. Vi får ett stort antal e-postmeddelanden. Om ni vill ha ett snabbt svar, vänligen bifoga ert ordernummer och skriv tydligt vad problemet är. Tack.